Pia Kodal Tasior

Underviser

Pia Kodal Tasior
Phone
(+45) 70 27 77 17
Email
pta@goodkarmaofficer.dk

Lokation

Online

Date

jun 24 2021 - dec 20 2021

Time

08:30 - 16:00

Pris

3995 kr. (ex. moms)

Bliv GKO, den nye tids arbejdsmiljøofficer

Bliv GKO, Good Karma Officer.
“En velbehandlet kollega kan ikke smitte med en farlig kulturvirus på din arbejdsplads”.

En attraktiv arbejdsplads og et godt arbejdsmiljø skabes af mennesker.
Det handler især om hvordan mennesker tilgår hinanden på en arbejdsplads.
Et godt arbejdsmiljø smitter din kollega – det gør et dårligt arbejdsmiljø også.

Det hele starter med dig og din chef vil elske det
På GKO-kurset får du viden, færdigheder og en mission med dig hjem på din arbejdsplads, så du kan blive bedre til at udbrede GKO’ens arbejde med fokus på at styrke relationer og udbrede forståelsen og læringen i kulturarbejdet.
På dit kursus har vi fokus på dig, din emotionelle intelligens & dit arbejdsmiljø.
EQ test (emotionel intelligens) er grundlæggende på din opstart som GKO og derfor får du adgang til din personlige og fortrolige EQ score via testværktøj.

Derfor skal du deltage 
Du skal deltage fordi det ikke er nok kun at være fagligt dygtig på din arbejdsplads. Samarbejde og relationer spiller en afgørende rolle for din egen, og din arbejdsplads samlede succes.
Vi siger sådan her: En velbehandlet kollega kan ikke smitte med en farlig kulturvirus på din arbejdsplads. Gør dig selv og din arbejdsplads den tjeneste at tage ansvar for dine relationer til dine kolleger.
Det betyder at din kommunikation, din samarbejdsevne, og din måde at indgå i sociale relationer, har en smitsom effekt på dine kolleger omkring dig. Det slider på dig selv og andre hvis den gode kommunikation, relation og samarbejde udebliver.
Det betyder at effektiviteten i løsningen af opgaver bliver forringet og både medarbejderen, kunden og arbejdspladsen, taber stort, både på trivsel barometeret, virksomhedens Image og på indtjeningen hvis ikke det bliver taget alvorligt.
Vi bliver typisk ansat på baggrund af vores faglighed og vores resultater, vi bliver også typisk afskediget hvis vi ikke kan samarbejde, uanset hvor dygtige vi er. På vores specifikke GKO-kursus lærer du at gå forrest, i det gode samarbejde med afsæt i emotionel intelligens, på din arbejdsplads og det får uden tvivl en positiv og synlig effekt for de mennesker der er omkring dig – og ikke mindst hos dig selv.

Hvem kan deltage
Kurset henvender sig til medarbejdere og ledere på tværs af brancher.
Uanset om du er medarbejder eller leder, så er vi alle kollegaer med et fælles ansvar,
om at skabe et godt og attraktivt arbejdsmiljø.

Dit udbytte – til dig og din arbejdsplads
Du har styr på hvordan du kan påvirke samarbejdet.
Du har styr på hvordan du kan styrke den følelsesmæssige intelligens hos dig selv og formidling af dette på din arbejdsplads.

Du får større selvindsigt og øget selvfølelse i situationer hvor du bliver udfordret i mødet med din egen og andres forskelligheder.
Du har styr på din egen personlige kommunikation og adfærdsstil.
Du har styr på at tage ansvar for din kommunikation.
Du har styr på hvordan du sætter din læring i spil når du har afsluttet dit kursus.
Du har styr på at en god arbejdsplads skabes af mennesker, det gør en dårlig arbejdsplads også.
Du modtager et bevis for gennemførelse af kurset når du afslutter din eksamen.

Deltagerkrav og forberedelse
Du har kendskab til den virksomhed du arbejder i, historie, værdier og produkt.
Du har interesse for det psykiske arbejdsmiljø.

Sådan forløber dit kursus.
Forberedelse:

Du modtager forinden din kursus start et relevant spørgeskema for at afdække dit formål med kurset,
dette sendes til din underviser, så forventnings-afstemningen er helt på plads.

Alt det her modtager du på dit digitale kursus+ lidt mere – naturligvis når det passer dig.
Du har i alt 7 lektioner. 15 timers spændende læring i alt. + personlig vejledning af 2 timer.
Du skal bruge en internetopkobling og en PC/Mac/Smartphone m. kamera + headset.
Du modtager log-in og velkomst.
Hvert modul afsluttes med skriftlig feedback både fra kursist samt underviser.

+ Endnu mere til dig – Du kan også blive officiel Good Karma Officer på din arbejdsplads
Når du har været afsted på dit kursus og har gennemført og ligeså arbejdet med din mission efterfølgende – så kan du ansøge om at gå til eksamen.
En bestået eksamen leder dig direkte hen til at kunne kalde dig Good Karma Officer officielt på din arbejdsplads. Vi ønsker brændende at give dig og din arbejdsplads de bedste forudsætninger, for at øge kompetencerne, indenfor social og følelsesmæssig intelligens, med fokus på samarbejde og relationer og derfor inviterer vi dig til at gå et skridt videre og blive eksamineret.
Sådan foregår din eksamen – når det passer dig – se steps her
1. Din eksamen foregår via e-learning med multiple choice samt en case du skal komme med løsningsforslag til. Din underviser modtager dit materiale.
2. Du vil modtage et svar med bestået eller ikke bestået. Hvis du ikke består din eksamen har du mulighed for at tage eksamen igen efter en måned.
3. Forinden din eksamen og som en del af din eksamen skal du via spørgeskema redegøre for hvorfor og hvordan du vil være udføre din rolle som Good Karma Officer på din arbejdsplads. Du skal ligeså have inddraget en leder og en kollega, der kender til din Good Karma Officer rolle. Dette vil fremgå af det materiale du modtager.
4. Forinden din eksamen og som en del af din eksamen vil du modtage materiale der skal læses forinden test og case.
5. Du vil skulle bruge ca. 6 timer samlet set på din eksamen. Inklusiv forberedelse og besvarelse af eksamen samt opfølgning.
6. Du vil efter bestået eksamen modtage dit officielle bevis som Good Karma Officer. Rollen og titlen følger medarbejderen og ikke virksomheden.

Du får rabat på alle kurser og personprofiler fremadrettet ved eksamen som GKO.

Kurset indeholder underviseroplæg, øvelser, opgaver og refleksion.
Du vil arbejde med dit specifikke formål så du kan komme hjem på din arbejdsplads med en mission.
Du kan godt begynde at glæde dig og det kan din arbejdsplads også.

Din underviser
Pia Kodal Tasior er din underviser på kurset. Pia har 16 års solid erfaring med sig fra sit tidligere virke som HR-chef og HR freelancekonsulent både når det gælder viden om arbejdsmiljø, mennesker, ledelse og undervisning. Pia, møder mennesker i øjenhøjde og har gennem sin tid i organisationer levereret arbejdsglæde, lederskab, samtaler og masser af begejstring og bemærkelsesværdige resultater, som eksempelvis Danmarks bedste arbejdsplads/Europas 6.bedste og en prisbelønnet HR Strategi byget i LEGO.
Undervisningsformen som Pia leverer, er pragmatisk og med hands-on fra dag 1.
Velkommen til din underviser og ta’ så citatet her med dig: Der er ingen af os, der er så klog, som os alle sammen i fællesskab.

Du er meget velkommen til at skrive direkte til os på info@goodkarmaofficer.dk eller klik på kontakt øverst i højre hjørne hvis du sidder og brænder inde med nogle spørgsmål, vi kan være dig behjælpelige med at svare på.