Pia Kodal Tasior

Underviser

Pia Kodal Tasior
Tlf.
(+45) 70 27 77 17
Email
pta@goodkarmaofficer.dk
TILMELD

Lokation

Sverigesgade 18, 5000 Odense C

Tilmeld

6999 kr,-
Available Pladser: Unlimited
The ticket is sold out. You can try another ticket or another date.

Dato

aug 20 2019

Time

08:30 - 16:00

Pris

6.999kr

Bliv Kulturofficer på din arbejdsplads

Bliv Kulturofficer i dit arbejdsmiljø
Vi har skabt en arbejdsmiljøvenlig rolle til dig som KULTUROFFICER som du kan gå direkte hjem og gøre brug af i dit arbejdsmiljø.
En attraktiv arbejdsplads og et godt arbejdsmiljø skabes af mennesker. Det handler især om hvordan mennesker tilgår hinanden på en arbejdsplads.
Kultur er noget vi giver hinanden. Det er ikke kun bestemt for den enkelte leder eller den samlede ledelse at gå forrest her.
Vi giver alle kultur til hinanden. Det er vores fælles ansvar at gøre os umage og skabe en attraktiv arbejdsplads med et godt arbejdsmiljø.

Det hele starter med dig
Som Kulturofficer får du viden, færdigheder og en mission med dig hjem på din arbejdsplads, så du kan blive bedre til at skabe relationer, styrke samarbejdet, øge trivslen og effektiviteten på din arbejdsplads. På kurset har vi fokus på dig og dit arbejdsmiljø, gennem de sociale og følelsesmæssige kompetencer.

Derfor skal du deltage 
Du skal deltage fordi det ikke er nok kun at være fagligt dygtig på din arbejdsplads. Samarbejde og relationer spiller en afgørende rolle for din egen, og din arbejdsplads samlede succes. Vi siger sådan her: En velbehandlet kollega kan ikke smitte med en farlig kulturvirus på din arbejdsplads. Gør dig selv og din arbejdsplads den tjeneste at tage ansvar for dine relationer til dine kolleger. Det betyder at din kommunikation, din samarbejdsevne, og din måde at indgå i sociale relationer, har en smitsom effekt på dine kolleger omkring dig.
Det slider på dig selv og andre hvis den gode kommunikation, relation og samarbejde udebliver.
Det betyder at effektiviteten i løsningen af opgaver bliver forringet og både medarbejderen, kunden og arbejdspladsen, taber stort, både på trivselbarometeret, virksomhedens Image og på indtjeningen hvis ikke det bliver taget alvorligt.
Vi bliver typisk ansat på baggrund af vores faglighed og vores resultater, vi bliver også typisk afskediget hvis vi ikke kan samarbejde, uanset hvor dygtige vi er. På vores specifikke kulturofficer kursus lærer du at gå forrest, i det gode samarbejde, på din arbejdsplads og det får uden tvivl en positiv og synlig effekt for de mennesker der er omkring dig – og ikke mindst hos dig selv.

Hvem kan deltage
Kurset henvender sig til medarbejdere og ledere på tværs af brancher.
Uanset om du er medarbejder eller leder, så er vi alle kollegaer med et fælles ansvar,
om at skabe et godt og attraktivt arbejdsmiljø.

Social kompetence herunder relationer, adfærd, kultur, samarbejde og arbejdsmiljø er fagbegreber du arbejder specifikt med på dette kursus.

Dit udbytte – til dig og din arbejdsplads
Du har styr på hvordan din egen og andres adfærd påvirker mennesker og vores valg.
Du har styr på at møde din kollega der hvor vedkommende er i sin kommunikation.
Du får større selvindsigt og øget selvfølelse i situationer hvor du bliver udfordret i mødet med din egen og andres forskelligheder.
Du har styr på hvordan du kan arbejde med social kompetence herunder styrkelse af dine relationer til andre mennesker.
Du har styr på din egen personlige kommunikation og adfærdsstil.
Du har styr på hvad et arbejdsmiljø består af.
Du har styr på at tage ansvar for din kommunikation.
Du har styr på hvordan du sætter din læring i spil når du kommer hjem fra kurset.
Du har styr på at en god arbejdsplads skabes af mennesker, det gør en dårlig arbejdsplads også.
Du modtager et bevis for gennemførelse af kurset.

Deltagerkrav og forberedelse
Du har kendskab til den virksomhed du arbejder i, historie, værdier og produkt.
Vi lægger vægt på at du befinder dig godt med andre mennesker, i et fagligt og socialt sammenhæng.
Vi lægger vægt på gensidig respekt.

Sådan forløber dit kursus
Forberedelse:

1. Du modtager forinden din kursusstart et relevant spørgeskema for at afdække dit formål med kurset, dette sendes til underviseren
så forventningsafstemningen er helt på plads.
2. Du skal forinden opstart og lige efter at du har udfyldt dit spørgeskema have lavet en forventningsafstemning med din nærmeste leder eller kollega i dit team hvor du fortæller hvordan og hvor du ser dine nye færdigheder kan komme i brug efter endt kursus.
3. Du skal forinden opstart have udfyldt en personprofil som bruges undervejs i undervisningen.

På kurset – du får to dage
To dages kursus. Dagene ligger IKKE efter hinanden.
Kursusdag 1. Her bliver du sendt hjem med en mission.
Kursusdag 2. Efter 3 uger kommer du tilbage og får sidste læring og opfølgning på.

Kurset indeholder underviseroplæg, øvelser, opgaver og refleksion.
Din læring er fordelt på 30% teori og 70% praksis.
Du vil både arbejde individuelt og i grupper.
Du vil arbejde med dit specifikke formål så du kan komme hjem på din arbejdsplads med en mission.
Du kan godt begynde at glæde dig og det kan din arbejdsplads også.

Efter endt kursus
Du modtager feedback på din personprofil efter kurset – dette forgår via Skype eller Facetime. Derfor skal du have styr på at kunne anvende dette.
Du vil på kurset modtage et link til fælles Doodle kalender således du kan booke din personlige feedback.
Din feedback er typisk god for dig at modtage cirka 2-3 uger efter afslutning af dit kursus og hvor du nu har været i gang på din arbejdsplads med din specifikke mission.
Din feedback vil derfor også indeholde sparring omkring dit specifikke formål og mission og hvad status er efter endt kursus.

Din underviser
Pia Kodal Tasior er din underviser på kurset. Pia har 16 års solid erfaring med sig fra sit tidligere virke som HR-chef og HR freelancekonsulent både når det gælder viden om arbejdsmiljø, mennesker, ledelse og undervisning. Pia, møder mennesker i øjenhøjde og har gennem sin tid i organisationer levereret arbejdsglæde, lederskab, samtaler og masser af begejstring og bemærkelsesværdige resultater, som eksempelvis Danmarks bedste arbejdsplads/Europas 6.bedste og en prisbelønnet HR Strategi byget i LEGO.
Undervisningsformen som Pia leverer, er pragmatisk og med hands-on fra dag 1.
Velkommen til din underviser og ta’ så citatet her med dig: Der er ingen af os, der er så klog, som os alle sammen i fællesskab.

Tilmeld

6999 kr,-
Available Pladser: Unlimited
The ticket is sold out. You can try another ticket or another date.

Faste tidspunkter begge dage:
08.30 Morgenmad og tjek-in.
09.00 Opstart GKO kurset.
16.00 Tak for i dag.

Noter undervejs og materiale efterfølgende:
Den digitale - Du må gerne medbringe din egen Mac/PC/iPad (elektrisk dimmer) på kursusdagene, hvis du ønsker at notere digitalt.
Den analoge - Du får naturligvis udleveret et meget flot analogt materiale i form af en notesblok og en kuglepen.
Alle præsentationer bliver delt med dig digitalt efter endt kursus.

Kurset afholdes på Sverigesgade 18, 5000 Odense C.
Vi forebeholder os retten til at ændre kursusdatoen hvis der opstår ændringer eller frafald i tilmeldingerne.
Afbud skulle du blive forhindret på dagen, så vil din plads naturligvis være reserveret til dig, til næste kommende kursus.
Uanset, så løser vi det sammen.
Under tilmelding kan du ligeså læse betalingsbetingelserne igennem, og vi lover dig de er gode.

Praktisk information:
Der er naturligvis fuld forplejning undervejs.
Lokationen er nem at komme til, både i bil, tog og bus.
Det tager cirka 10 min. at gå fra Odense Banegård.

Du er meget velkommen til at skrive direkte til os på info@goodkarmaofficer.dk eller klik på kontakt øverst i højre hjørne hvis du sidder og brænder inde med nogle spørgsmål, vi kan være dig behjælpelige med at svare på.

VI STØTTER